Ühesõnaga. Eks kõigil ole selliseid päevi, kui on parem üldse mitte voodist välja tulla. Aga arvestades, et on üks sellistest päevadest, siis ilmselt kukuks voodi su all kokku. Sellised lood.

Minu lugu kulges tavaliselt. Seadsin sammud suure toidupoe poole, et koduseid varusid täiendada ja ühe poega hakkama saada. Marssisin poodi ja avastasin ukse asemel raudkardinad. Sest muidugi on ju kõik vähegi suuremad poed kinni, kui linnas on kõrgeim ohutase. Seadsin sammud siis väiksemasse poodi, hüppasin tee peal veel kahest väiksemast poest läbi, sest tolles poes poleks kogu kraami olnud. Kolm poodi maas, kaks kotti kraami täis, panin ühe klapi kõrva ja hakkasin podcasti saatel kodu poole sammuma. Jah, ühe klapi, sest ega ma mingi loll pole, kes tahab auto alla jääda – üks klapp kõrvas ja teine kõrv kuulab, mis ümberringi toimub. Geniaalne, kas pole?

Nii ma siis kahe pargitud auto vahelt sõiduteele astusin, sest oli vaja üle tee minna. Viimasel hetkel märkasin silmanurgast musta autot, hüppasin tagasi samal ajal, kui proua roolis pidurid blokki lõi ja… kaotasin tasakaalu. Proua roolis sai ilmselt südamerabanduse, aga selle sekundiga, kui ta autost välja hüppas, olin ma juba püsti ja rahustasin ta maha. Ta ei sõitnud mulle otsa, ma lihtsalt kukkusin. Rahustasin tädi seni kuni ta käed enam ei värisenud ja jätkasime mõlemad oma teed. Sel hetkel otsustasin, et oma elu ja tervise nimel ei lähe enam kunagi vales kohas üle tee ega kuula tänaval ka ühe kõrvaga podcaste. Sest see oli väga napp.

Väga hoolikalt ületasin ülejäänud tänavad ja jõudsin elu ja täie tervise juures koduukseni! Hurraa! Missioon saavutatud! Kahjuks koju sisse ma enam täie tervise juures ei jõudnud, sest võtit otsides kukkusin, küünarnukk ees ja põlv väändes, maha. Sel hetkel ma otsustasin, et oma elu ja tervise nimel ma edaspidi ainult leviteerin. Sest tänavad on ohtlikud ja ma ei oska vasaku käega hambaid pesta.

Kui 30+ aastat on paremakäeline oldud, siis oled tõesti hädapätakas, kui järsku on vasak käsi su esmane. Isegi kahene Stella peseb paremini hambaid kui mina oma vasaku käega.

Niisiis, kokkuvõtteks — ära kuula tänaval mussi ega uudiseid. Teiseks, üle tee mine ainult selleks ette nähtud kohtades, olles eelnevalt veendunud, et autojuhid on sind näinud ja lasevad su üle tee. Kolmandaks – ei mingit ohtlikku kõndimist ohtlikult kõva asfaldiga ohtlikel tänavatel. Leviteeri.

