Lust ja lillepidu. On see, mida siin ei ole.

Esiteks pole mul õrna aimugi, kuidas kalevipojad, kes käivad Soomes-Rootsis-Norras kalevipoega tegemas, seda suudavad. Okei, nad (Soomest) tulevad nädalavahetuseks koju, aga see ei ole ikkagi see. Võimalik, et selleks neile ongi joodiku maine külge jäänud — kuidas sa veel seda igatsust hea eesmärgi nimel maha surud, kui mitte pudelisse uputades. Kahjuks ja õnneks see ei ole minu jaoks optsioon. Ilmselt tuleb hakata investeerima pereteraapia fondi. Seda läheb varsti tarvis, kui see jätkuma peaks.

Aga muidu on siin asjalik. Olen targem ja tublim kui enne. Lootust on. Tööd peab tegema. Tammsaaregi, onju, teadis, et tee tööd ja näe vaeva, siis hakkab pappi voolama ja saad endale armastust osta. Mina ostan alpakasid. Pehmeid pika kaelaga kallimasinaid. Close enough. (Teiste armastuste tarbeks on eelmises lõigus kirja pandud pereteraapiafond.)

Muidugi päris elust on siin asi kaugel, voolitakse meid ju justnimelt selle Mordori jaoks, mis ootab septembris. So far so good. Päris tööd ja elu meile suurt ei ole näidatud (näpuotsaga mõlemat, piisavalt, et motivatsioon püsiks), enamik ju puhkavad — juuli lõpp ja august on siinses maailmas suur suvi ja tühjades saalides veerevad põhupallid, ulub tuul ja aeg-ajalt väisavad neid koolitatavad (kandidaadid, nagu meid nimetatakse). Aga rohkem on kõik suunatud selleks, et tuimestada närvi, tulla toime stressiolukordadega (eriti selle ühe konkreetse stressiolukorraga) ja lasta meil anda endile võimalus meid heaks kiita.

Raske on. Kellel poleks, kui oleks oma pooleteisene kodus ootamas. Iga päev on raskem, sest iga päev tuleb olla eelmisest tublim ja mitte lasta mõtetel liialt kalevipojastuda, aga samas on iga päev kergem, sest iga päev on samm lähemal kodule. 5 päeva 22 tundi veel.

Seniks kohalikku kunsti. (Oleksin metroos ka pilti teinud, seal on palju kunsti, aga ma ei taha oma telost ilma jääda. Seal on palju pikkade näppudega elukunstnikke kah.)

1 - redbull

Reklaam, mis reklaam, kas pole? Tuleb välja, et pole. Kunstipäraselt värvitud lehmi olla üle linna teisigi. Veame kihla, et üks on valge ja lillade laikudega?

2 - lady

Tädi loeb sente. Talle vist ka pole veel stippi üle kantud. I feel ya, sister.

3 - robot

Sõber robot. Nagu esimene põlvkond roboteid ikka, sõber. Tapjaterminaatorid ja ksülonid tulevad alles hiljem.

4 - sulo

Mina, naiivitar, arvasin, et lembelaulik elatub lembelaulmisest ära, aga tuleb välja, et tal on siin hoopis oma jäätmekäitlusettevõte. Sellega elatab end ära küll.

5 - semensand

Siia ma sööma ei lähe. Igaks juhuks. Ma pole küll prantsuse keeles tugev, aga osad sõnad on väga rahvusvahelised.

6 - murumaja

Murumaja. Minu teada peab mätaskatuse ehitamiseks olema kena 45-kraadine kalle. Ma ütleks, et siin ei ole pääääris 45 kraadi. Tegelikult võiks selliseid murumaju siin rohkem olla. Oleks kergem hingata.

Aga keksu nad siin hüpata ei oska. Ma ei tea, kust isegi alustada, see on igatepidi vale.

Aga keksu nad siin hüpata ei oska. Ma ei tea, kust isegi alustada, see on igatepidi vale.

