Kõik asjad toimuvad korraga ja kogu aeg on kiire, sest kool ja töö ja keegi on pidevalt haige ja siis ühel päeval istud tõbisena lastehoiu emadepäeva mänguõhtul ja avastad, et su beebist on saanud laps.

Ja siis viid oma lapse hommikul käekõrval hoidu ja räägid õpetajaga vahepeal arsti juurde minekust ja avastad, et lõpuks lapsele kalli tehes ja tšaukapauka öeldes ei tulegi hirmsat kisa, et emme läheb ära.

Aga kui pooleteise-kuni-kahepoolesed reas istusid ja trianglit mängisid, siis püüdis üks plika pulgaga trianglit tabada (ebaõnnestunult) ja meiekas istus niisama, kui teised refrääni ajal toksisid ja toksis trianglit, kui teised niisama istusid. Sest miks sa peaksidki teistega samal ajal toksima seda, kui saab sedasi, et su toksimist ka kuulda on. Good thinking, kiddo!

heartsie

Sa oled nii meeletult armas punn, et ma isegi VÄGA ei kurvasta enam, kui sa terve aja, kui me kuskil koos oleme, võõrastele sülle ronid ja mind ignod. Kodus oled ikka minu kallimootor. Kallimasin – nii sind hoius nimetatakse. Ma loodan, et sa suuremaks saades ka oled sama hea ja hooliv kallimasin kui praegu. Ja ma saangi harjutada varakult selleks, kui sa mind tiinekana teiste ees täiega ignod. Aga ära muretse, küll ma sulle ka siis meenutan suure mahlase põsemusiga, kui kallis sa mulle oled, ja kuidas ma pidin blogiposte varem lõpetama kui plaanisin, sest sa üllatasid mind gigantse fragrantse mäksipirukaga. (Jah, ikka nii, et sõbrad-tuttavad kõik kuulevad.) Armastan!

