Kui mina kuuleksin sõna “gastrobeebi” esimest korda ega teaks, mida see tähendab, siis ma kujutaks ette näiteks, et see on midagi gastronoomilist. Võib-olla uus animafilm a la “Taevast sajab lihapalle” ja “Ratatouille” ja “Baby’s Day Outi” ristand. Või siis on Anthony Bourdain mõne lapse lisaks saanud. Või siis midagi muud, aga kindlasti mitte seda, mis see tegelikult on.

Kui see otseselt meie pere puudutama hakkas, siis pärast väikest guugeldamist selgus, et tegelikult tean ma seda küll. Sest “Grey Anatoomia” (mis teaduspärast kajastab päris eluga üks-ühele haiglaelu ja arstide kogemust) on gastroskiisi enam kui ühel korral käsitlenud ja mõlemal korral on beebidel hästi läinud.

Minu õde ei leidnud eestikeelsest internetist suurt midagi. Ja leidis, et järgmisel gastrobeebi emmel võiks olla võimalus lugeda tema kogemusest. Et ei peaks tuginema ainult kaugele, ingliskeelse ruumi kogemusele. Mu arust on see väga tänuväärne otsus. Ma ise olen ka kõvasti targemaks saanud nende viimase paari kuuga.

Igatahes, long story short, meie pere karupoeg. Antud hetkel põõnavas režiimis.

unnamed_v

See, et ta emme temaga haiglas on pidanud olema, on samas ka põhjus, miks siin blogis on esinenud dialoogid varem kolme-, nüüd juba nelja-aastasega. You’re welcome, world.

