Keiu on meil siin blogis kõige tublim ning kirjutab kõige rohkem. Mina olen laisem ja tänaseks on minu sulest tulnud ainult üks postitus aga ma parandan end nüüd. Keiu kirjutab asjadest, mis me teeme ja kus käime aga mina mõtlesin kirjutada asjast, mille ma olen endale südameasjaks võtnud. Oma kodu!

Päris oma kodu oleme me plaaninud juba sellest ajast kui kokku kolisime 2 aastat tagasi, kuid nüüd on olemas ka reaalne plaan ning mõne aasta pärast on lootus tähistada jõule juba täitsa oma kodus. Ma arvan, et ma hakkangi teid kursis hoidma sellega, mis selle projekti juures toimub, sest protsess saab olema pikk aga minu näpud sügelevad.

Tänaseks oleme jõudnud punkti, kus meil on välja valitud krunt ning sõelale on jäänud ka mõned projektid. Kohta ma teile ei avalikusta, kuid meie kodu saab asuma Nõval, kus meil on võimalik saada korralik krunt minu vanaema maade hulgast. Käisime seda just neljapäeval vaatamas ning ka Keiu jäi rahule. Nüüd seisab ees kaks suurt asja – esiteks tuleb krunt suurema tüki seest välja mõõta ja teiseks tuleb see muuta elamumaaks. Hiljem tuleb maa ka vormistada Keiu ja minu nimele aga see on kergem. Samuti tuleb asuda plaanima haljastust, sest oleme võtnud endale eesmärgi kogu asi viimse detailini ära planeerida ja korraldada enne kui päris ehituseks läheb. See tähendab siis alates küttesüsteemist ja lõpetades hiljem ehitatavatr kõrvalhoonete ja haljastusega.

Mõni nädal hiljem sai ka vanemate kõrgema autoga tulevase maja koha peal käidud ning telefoniga mõned pildid tehtud:

Auto seisab umbes sama koha peal, kus saab maja esine “drive-way” olema

Vaade maja eest sissesõidutee algusesse – seal liitub meie maja juurde tulev tee suure teega.

Veel üks vaade drive-way‘lt kohale kus ligipääsutee tuleb

Teisel pool kraave asuvad vanad kolhoosi hooned – neid plaanime haljastusega mõnevõrra varjata.

Maja koht auto juurest vaadatuna

Maja koht lähemalt

