Soojenduseks pildike Stella esimesest rallist. Ehk kõik oli väga tore, aga näha polnud midagi, nagu leiab paps, nii ka laps.

1012649_10200278718236587_450823998_n

Ise pole sündinudki veel, juba rikub rajareegleid: teisele poole turvalinti ei tohi ronida.

Aga ralli… on ohtlik. Sest autod on kiired ja teed on auklikud ja inimesed ei tunneta ohtu. Eriti kui nad ei järgi ralli põhireegleid. Rallil on kaks põhireeglit. Esimene: autodele ei keera KUNAGI selga. Sest autod on kiired ja teed on auklikud ja inimesed ei tunneta ohtu, kui nad seda ei näe. Teine reegel: raja ääres alkoholi ei joo. Sest autod on kiired ja teed on auklikud ja inimesed ei tunneta ohtu, kui nad on kaotanud ohutunnetuse. Samas on mingi seltskond rahvast, kes lähebki rallile selleks, et nina täis võtta ja sõpradega pläkutada, endal selg tee poole. Seda saab ju kodus / suvalises metsas / augus / grilli ääres ka teha, vaja siis rallile ronida? Mõnel lihtsalt on vaja. Sest talle on lusikaga antud. Teelusikaga. Selle beebide plastmasslusikaga, kuhu midagi peale ei mahu. Nukulusikaga.

Aga mina ei roni rallile jooma. Mina ronin rallile selleks, et mu abikaasale meeldivad autod. Ja autosport. Ja mootorid. Ja *sisesta autojupi osa, mille nime ega otstarvet ma ei tea (all of them)*. Ja mulle meeldib rõõmus abikaasa.

Samas on mul endal võimalus veeta aega looduses, demonstreerida kleidimoodi, võtta päikest, mängida lapsega vabas õhus, piknikku pidada, lobiseda, naerda, vaadata kohutavaid kihutavaid autosid, hullumeelseid manöövreid tegevaid helikoptereid ja kuulata tarka juttu, mida abikaasa rajal toimuva kohta kõrvalt räägib. Hariv on see ka, näete? Ja midagi jääb kõrvade vahele pidama ka, mille saab õigel hetkel välja käia. “Ah Tänak, jah? Jah, tal läks seal kolmanda katse viiendas punktis veits lappama jah.” (Ma ei tea, mis toimus Tänakul ja/või kolmanda katse viiendas punktis. Seekord päris kõik ei jäänud kõrvade vahele pidama.) Igatahes meeldivad mulle meie pere väljasõidud.

Muidugi ei käi me rallit vaatamas ametlikes vaatamiskohtades, sest seal on väääga palju rahvast, väääga vähe ruumi ja pole üldse tore. Õnneks pole ka Karl sellest huvitatud, vaid käib katsed streetview‘ga läbi ja otsib huvitavad ja ohutud kohad, kus perepiknikku pidada.

ralli1

Pere läheb rallile. Kaasas hällitäis värsket liha, et piknikul nälg ei näpistaks. (Nali, lastekaitse, nali. (Meil pole nii suurt autogrilli.))

ralli2

Teise päeva hommik. Kõik kolm on veel alles. Üks rallipass on konsumeerimisel.

ralli3

Kolmas päev ja kojusõit. Kõik kolm IKKA veel alles. (Mis ma ütlesin? Meil pole nii suurt grilli, noh.) Märkus: laps on hällist tooli kasvanud, ilmselt suurest hirmust, et kui kähku veel ei kasva, siis ikka mahuks grillile.)

privaatralli

Privaatrallil. Grill üleval vasakul. Näete, ei mahu.

rallidad

Perepiknik. Näete, klapid. (Kõik oli väga tore, aga seekord polnud kuulda midagi.)

ralliuni

Ja kesse magas ralli maha?

10483646_10202468049728506_1943682207810712603_n

Tütreke rallikrüsas. Isa: *heldib ja pühib vargsi silmast pisara* Ema: “Nii, mina juhin nende tähelepanu eemale, sina hüppa juhiistmele ja pane minema, kuis jaksad!” Kõik naeravad, sest ma tegin ju nalja. Mhmm, nalja…

Järgmine aasta jälle perega loodusesse!

