Kunagi, kui mul polnud veel aimugi, et ma ükskord lapse saan, lugesin kellegi blogist, kuidas nad tähistasid lapse üheaastaseks saamisel seda, et esimese eluaasta jooksul beebit kordagi pea peale ei kukutanud. (Või oli see kuskil filmis? Või päris elus? Jev?) Igatahes, arusaaja ja tolerantsuse etalon nagu ma olen, mõtlesin, et issand mis jobud. Kes siis oma beebil laseb maha kukkuda.

Väike paus siinkohal, et reaalsus järele jõuaks.
Sest lapsevanemad ju lasevad meelega beebidel kukkuda. Ja beebid, need ju teadupärast terve selle esimese aasta passivad paigal, mitte ei omanda hetkega oskust valguskiirusel paha peale minna. Mkm.

Ja sealt need sinikad siis tulevad. Ei, ei ole keegi (vähemalt minu nähes ja minu teada) Stellale gravitatsiooni põhiomaduste abil põrandale lennu tunde andnud. Mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

Lihtsalt et üksvahe otsiti Facebookis taga Tallinna trollis nähtud vägivallatunnustega beebit. Ei, ka see polnud meie oma. Küll aga tuli see lugu mulle meelde, sest eile võis keegi meil aias näha beebit, punane vorp jala peal. Nagu oleks sealt äsja püksirihmaga üle lastud. Aga see vorp tuli õhtul vannis maha ja maitses nagu seesama vaarikas, millega ta ise oma jalad täis mäkerdas. Ja see koht jäi lapiga üle käimata.

Täna aga oli meil külavahel liikvel sinise silmaga Stella. See sinikas tuli siiski basseinis solberdades maha ja selles sinikas ei saa süüdistada kedagi peale Salvesti, kes oma kaerapudru sisse mustikaid pani (maitses päris hästi, muide, aga minu maitse jaoks võinuks ikka suhkrut ka sisse panna).

“Sinise silma” tekkimist nägin, aga “punane rihmavorp” ehmatas mind ka ära. Hetkeks mõtlesin, kas pean endale politsei kutsuma või vägivaldset abielu lahutama hakkama, aga siis meenus, et ei, ikka vaarikas. (Teipisin juba tolle hetke ajel poolenisti puruks rebitud abielutunnistuse ka kokku tagasi. (Nali, ei teipinud! (Sest me pole sellele veel õnnepaleesse järele läinudki, nii et polnud, mida rebida.)))

Oleks keegi nendele “vägivallatunnustele” peale sattunud… Nemad ju ei tea. Ega ma ise ka ei tõmbaks võõra lapse sinikatest keelega enne üle, kui lapsevanema vägivaldseks sildistaksin.

Tegin mustikasinisest silmast pilti ka, aga kui seda ilmekamaks püüdsin tuunida, leidis telefon, et beebi on hoopis deemon. Las ta siis olla.

20140707-231123-83483088.jpg

